Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Філонова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Філонова Н. В. 
Екологічна роль та значення лісонасаджень в складі сучасної території Новоодеського району [Електронний ресурс] / Н. В. Філонова, І. В. Наконечний // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Біологічні науки. - 2014. - Вип. 6.2. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmduc_2014_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.976 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Корпач Н. 
Проблеми молоді та шляхи їх вирішення в сучасній Україні [Електронний ресурс] / Н. Корпач, Н. Філонова // Педагогічний часопис Волині. - 2017. - № 2. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2017_2_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 463.351 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Козир М. 
Формування в учнів 5 - 6 класів національної свідомості на уроках української мови та літератури [Електронний ресурс] / М. Козир, Н. Філонова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2022. - № 37. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2022_37(1)__9
Вперше розроблено й експериментально перевірено методику формування в учнів V - VII класів умінь доводити в процесі застосування групи дискусійних методів на уроках української мови з урахуванням комунікативно-діяльнісного, особистісно зорієнтованого та соціокультурного підходів. Визначено теоретичні засади формування вмінь доводити. Запропоновано прийоми, форми та засоби роботи з культури спілкування у процесі дискусійних обговорень суперечливих питань. Створено лінгводидактичну модель формування вмінь доводити, що передбачає поетапне впровадження системи вправ і завдань. Вдосконалено класифікацію дискусійних методів як провідної форми інтерактивного уроку. Набула подальшого розвитку робота з формування в учнів V - VII класів навичок говоріння, застосування міжпредметних зв'язків, реалізація яких забезпечує підвищення рівня розвитку дискусійних та аргументаційних умінь; робота над підвищенням рівня дискусійних та аргументаційних умінь як передумови формування вмінь доводити. Окреслено перспективи розвитку вмінь доводити у наступних класах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 504.865 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського